نوشته شده توسط : مینا

راهنمایی برای خرید بهترین گرانول ارزان با کیفیت بالا

گرانول، یکی از سبک‌های تولید پلیمر در دنیای امروز است که کاربرد بسیار گسترده‌ای در صنایع مختلف جهان دارد.

اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار تولیدی محصولات پلاستیکی هستید، بدون شک به خرید گرانول با کیفیت و درجه یک، نیاز دارید.

اما ممکن است بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های سنگین نداشته باشید و بخواهید با هزینه مناسب، گرانول ارزان ولی باکیفیت را خریداری نمایید.

در این مطلب، بهترین راهنمایی‌ها جهت خرید گرانول درجه یک ارزان و با کیفیت، خدمت شما ارائه می‌شود، با ما همراه باشید.

 

گرانول ارزان چیست و در کدام صنایع کاربرد دارد؟

گرانو‌ل‌های بازیافتی با کیفیت که با قیمت کم‌تری به فروش می‌رسند، امروزه در سراسر جهان، محبوبیت بسیار بالایی دارند.

این گرانول‌ها علاوه بر تامین مواد اولیه محصولات پلاستیکی، به حفظ سلامت طبیعت و منابع طبیعی، کمک شایانی می‌کنند و همچنین از سطح کیفیت شگفت انگیزی، برخوردار هستند.

 

  • ·         ویژگی‌های یک گرانول خوب چیست؟
  1. روندگی مناسب در دستگاه تزریق
  2. رنگ مناسب
  3. انعطاف بالا
  4. میزان حداقل ناخالصی
  5. کاربرد متنوع و...

 

  • ·         محبوب‌ترین ساختارهای گرانول، کدامند؟

این قطعه صنعتی جادویی، حکم یک طلای ارزشمند را در دنیای تولید دارد و ساختارهای متفاوتی تولید و در بازارهای جهانی، عرضه می‌شود؛ در ادامه با مشهورترین ساختارهای تولید گرانول، آشنا شوید:

  1. پلی اتیلن
  2. پلی پروپیلن
  3. پلی کربنات
  4. پلی استایرن

 

  • ·         مهم‌ترین کابردهای گرانول چیست؟

امروزه، به دلیل افزایش تولید محصولات پلاستیک، آمار به کارگیری از گرانول‌ها رو به افزایش است، مهم‌ترین کابردهای گرانول، عبارتند از:

  1. وسایل پلاستیکی
  2. فیلم‌ها
  3. لاستیک
  4. لوله
  5. کابل و ....

علاوه بر موارد بالا، تمام محصولاتی که در ساختار خود، پلاستیک دارند، به گرانول نیز در فرایند تولید، نیازدارند.

 

کدام عوامل، بر قیمت گرانول، تاثیرگذارند؟

موارد زیادی در فرایند تولید گرانول وجود دارند که بر قیمت نهایی این محصول، تاثیرگذار هستند؛اما (رنگ محصول، خلوص مواد و نوع پلاستیک)، 3 تا از مهم‌ترین فاکتورهای تایین کننده قیمت نهایی گرانول، می‌‌باشند.

 

چطور گرانول ارزان و با کیفیت، بخریم؟

بهترین راه برای خرید گرانول ارزان مورد نیاز، خرید از فروشگاه اینترنتی تولید کننده گرانول، با قابلیت ارسال به محل مورد نظر، می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن خریدی مطمئن و تهیه کردن محصولی ناب و درجه یک، از یک فروشگاه معتبر تولید کننده قطعات صنعتی درجه یک، مثل پارس صنعت کمک بگیرید.

پارس صنعت با به کارگیری بهترین مواد اولیه و استفاده از روش‌های نوین تولید، گرانولی درجه یک، با کیفتی فوق‌العاده را به شما تحویل می‌دهد که می‌توانید با کمک آن، محصولاتی با کیفیت استثنایی تولید کنید و لذت ببرید.

 

سخن آخر

گرانول، نقش مهمی در فرایند تولید محصولات پلاستیکی دارد؛ هر کسب و کارتولیدی در حوزه کالاهای پلاستیکی به خرید گرانول نیاز دارد.

پارس صنعت با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تولید و فروش گرانول‌های درجه یک، بهترین تیم فروش این محصول کاربردی در ایران است.

اگر شما نیز قصد خرید گرانول ارزان را دارید، سری به وب سایت پارس صنعت بزنید و بهترین گرانول مورد نیازتان را با قیمتی فوق العاده، خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 190

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا

آنچه پیش از ترجمه و چاپ کتاب، باید بدانید

احتمالا به عنوان دانشجو یا استاد، خیلی دوست داشته باشید که تجربه ترجمه و چاپ یک کتاب معتبر را در رزومه کاری یا تحصیلی‌تان جای دهید اما مسیر درست این کار و فرایند ترجمه و چاپ کتاب را نمی‌دانید.

اگر شما نیز علاقه مندید با مسیر ترجمه و چاپ  کتاب آسان و بدون درسر، آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید تا ساده‌تر از آب خوردن، کتاب مورد علاقه‌تان را ترجمه و چاپ کنید و لذت ببرید!

 

چگونه به اسم خودمان، کتابی را ترجمه و چاپ کنیم؟

پس از اینکه کتاب مدنظرتان را برای ترجمه و چاپ، انتخاب کردید باید با دانستن تمامی فنون و قواعد دنیای ترجمه، دست به قلم شوید و کار ترجمه کتاب را آغاز کنید.

برای ترجمه، باید از بین حوزه‌های پرطرفدار، کتاب‌هایی را انتخاب کنید که شانس مطالعه آن‌ها زیاد باشد، همچنین بایستی مراقب باشید که کتابی که انتخاب کرده‌اید، قبلا توسط متخصصین دیگر، ترجمه نشده باشد!

فراموش نکنید که ترجمه کتاب، کار ساده‌ای نیست و اگر تخصص لازم در این زمینه را ندارید هیچ وقت، وارد حوزه ترجمه کتاب نشوید.

پس از اتمام فرایند خلق محتوای جدید، نوبت به چاپ کتاب و انتخاب انتشارات می‌رسد، در این مرحله باید با وسواس تمام، بهترین ناشر را انتخاب کنید تا کتاب شما را چاپ کند و فرایند ترجمه و چاپ کتاب‌تان، به پایان برسد.

بهترین روش‌، برای ترجمه کتاب، چیست؟

بی‌شک، کمتر کسی پیدا می‌شود که با وجود تحصیل در رشته‌های علمی غیر از زبان انگلیسی، تسلط کافی بر فنون ترجمه را داشته باشد.

برای ترجمه کتاب، باید از مترجمین حرفه‌ای با سابقه در این زمینه استفاده کنید تا بدون دردسر، کتاب‌محبوب‌تان را ترجمه کنید و به اسم خودتان به چاپ برسانید.

 

چطور یک تیم سفارش ترجمه کتاب خوب پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین مترجم‌هارا برای ترجمه یک کتاب تخصصی، پیدا کنید، ابتدا بهتر است با ویژگی‌های تیم ترجمه‌ای که می‌‌توانید با خیال راحت، برای ترجمه کتاب‌تان، به آن، اعتماد کنید، آشنا شوید.

  1. داشتن مترجمین با سابقه
  2. تجربه کتب علمی
  3. رضایت بالای مشتریان
  4. داشتن سایت ترجمه معتبر
  5. قیمت مناسب
  6. سرعت بالا
  7. خوش قولی
  8. تعهد بالا در انجام کار
  9. امکان ضمانت
  10. ویرایش ترجمه و ....

 

بهترین تیم ترجمه کتاب در ایران کدام است؟

تیم ترجمه دوری جاب، با داشتن تمامی ویژگی‌های یک تیم ترجمه کتاب کاربلد، بهترین سایتی است که ‌می‌تواند به شما برای داشتن بهترین پروژه ترجمه کتاب، کمک کند.

 

سخن آخر

اگر شما نیز دوست دارید، یک رزومه کاری یا تحصیلی عالی و درجه یک، داشته باشید، باید یک کتاب ترجمه شده خوب، به اسم خودتان ثبت کنید.

بی‌شک، ترجمه کتاب و سروکار داشتن با لغات تخصصی بیگانه، کار ساده‌ای نیست و برای داشتن یک ترجمه خوب، نیاز به دانش فنی بالا دارید اما می‌توانید برای خلاصی از تمامی دردسرهای ترجمه کتاب، به یک تیم ترجمه کاردرست، اعتماد کنید.

دوری جاب، بهترین سایت سفارش ترجمه کتاب در ایران است که شما‌ می‌توانید با خیال راحت، به مترجمین آن اعتماد کنید و یک ترجمه ناب و بی‌نقص را داشته باشید.

doorijob.com/english-persian-book-translation

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()